Een wagen kopen kan alleen bij een van onze Opel Verkooppunten. Via deze site proberen wij u wel zo volledig mogelijk te informeren over het Opelgamma en u te helpen bij het kiezen uit de verschillende modellen, versies, motoren, opties en bij het contacteren van een Opel Verdeler.
Via de optie "Verkooppunten" in het hoofdmenu links kan u alle Opel Verkooppunten in België terugvinden. U vult de postcode of de naam van een gemeente in en op het volgende scherm vindt u de lijst van alle officiële Opel Verkooppunten in die regio. U krijgt meteen ook alle contactgegevens. Als u een Opel Verkooppunt bij naam kent, kan u ook meteen op naam zoeken om de gegevens van dat Opel Verkooppunt te vinden. Als u op zoek bent naar een nieuwe wagen, dan vindt u ook op het einde van de Car Configurator ("Stel zelf uw Opel samen") de mogelijkheid om een Opel Verkooppunt te vinden in de regio waar u uw wagen wenst te kopen.
Indien u een nieuwe wagen wenst aan te kopen, en u zou graag weten wat onze financieringsvoorwaarden zijn, verzoeken wij u om telefonisch contact op te willen nemen met de afdeling Opel Credit op het nummer 03/540.16.00 of via e-mail op be.quality.council@gmacio.com.
Het zou inderdaad makkelijk zijn voor iedereen indien dit mogelijk was, maar de waarde van een wagen hangt nu eenmaal in belangrijke mate af van de staat waarin die wagen zich bevindt. Wij verwijzen u hiervoor dan ook naar onze Opel Verdelers.
Indien u wenst te weten te komen wanneer de wagen die u besteld heeft geleverd kan worden, neemt u best contact op met uw Opel Verdeler die met plezier zal antwoorden op uw vraag.
Dit is helaas niet mogelijk. Wij raden u aan hiervoor contact op te nemen met uw Opel Verdeler die u zal kunnen meedelen of hij de wagen van uw keuze (dromen?) in stock heeft. Als dat niet het geval is, zal hij met plezier voor u nagaan welke collega Opel Verdeler die specifieke wagen eventueel ter beschikking heeft.
Nettoprijzen zijn geen publicitaire stunt, noch een tijdelijke actie. Daarom noemen wij het eerder onze "netto-aanpak". Door deze originele en transparante aanpak kan u bijna elk model uit het Opelgamma aan een zeer voordelige prijs kopen. Nettoprijzen geven duidelijkheid en zekerheid omdat er enerzijds geen onverwachte toeslagen zijn en anderzijds alle kortingen er reeds automatisch in verrekend zijn. En voor u als klant kan dat alleen maar een voordeel zijn.
Voor technische informatie raden wij u aan contact op te nemen met een van onze Opel Verdelers.
Voor een radiocode kan u terecht bij elke Opel Verdeler. Deze code kan u om veiligheidsredenen niet rechtstreeks bij Opel België verkrijgen.
Indien u een duplicaat van de boorddocumenten van uw wagen wenst te bekomen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met een Opel Verkooppunt naar keuze. Het Opel Verkooppunt is het best geplaatst u te informeren hoe u dit document kan bekomen.
De tevredenheid van de eigenaar en de verworven faam van Opel producten zijn van overwegend belang voor de Verdeler, Erkend Opel Hersteller en Opel België. Wanneer een garantiekwestie niet tot uw tevredenheid behandeld is, kunnen de volgende stappen worden ondernomen: 1. Bespreek het probleem met de directie van de Opel Verdeler. 2. Wendt u tot het Customer Service Opel/GM Benelux:
Studenten die op zijn zijn naar technische informatie die zij nodig hebben bij het maken van hun eindwerk kunnen zich via e-mail wenden tot het Customer Service Center. Het Customer Service Center zorgt er dan voor dat uw vraag bij de juiste afdeling terechtkomt. Wij verzoeken u de vraag zo gedetailleerd mogelijk te stellen. Algemene vragen voor technische informatie kunnen niet worden beantwoord.
Deze kunt u via uw Opel Distributeur aanvragen. Vaak zijn er ook nog handleidingen van oudere modellen op voorraad. Informeert u hiervoor ook bij de Opel Distributeur.
Adreswijzigingen kunt u schriftelijk of per e-mail doorgeven aan het Customer Service Center. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw gegevens in ons bestand worden aangepast.